To trochę z koszyczka dostępnego cenowo i spotykanego na co dzień. Reserved i okulary przeciwsłoneczne 2011 a także oprawki zerówki wayfarer. Klasycznie eleganckie wzory plus kilka inspiracji modą okularową 2011. Reserved raczej zachowawczo. Za to czerwone okulary lekkie koty zrobiły na mnie jak najbardziej pozytywne wrażenie, klasycznie czarne prostokątne okulary retro i mały wayfarer z górną oprawką w fantazyjna zebrę. Większość ich okularów kosztuje ok. 30 - 40zł, jak zapewne same i sami wiecie :-).
Dla kobiet jak wspomniałam cat eye, panterka, ciapki, kolor, eleganckie muchy, klasycznie wayfarer, nadal modne - ale już bardziej zwariowane kolorystycznie (bo która firma sobie tego odmówi?), wayfarer z lekko kotujacymi kancikami. Okulary dla mężczyzn to wyeksploatowany ale ciągle modny model "aviator", model na rajdowca, a także kilka fasonów sportowych i bardzo ładny clubmaster. Jeśli chodzi o jakość, to wiadomo chiński ryż, ale jeśli chcemy mieć przyjemne okulary za pieniądze, które nie są dla młodych osób fortuna jak najbardziej. Zresztą każdy wybiera sam :-) Dodam także nieco historii Reserved (na dole strony), bo chyba mało kto wie, że ta firma zaczynała jako producent ciuchów dla supermarketów, a teraz często jest mylona z markami zagranicznymi. A także, że Reserved, Cropp Town, ESOTIQ, House, MOHITO ma jednego właściciela, czyli pozorność różnorodności, bo kasa i tak trafia do jednego worka. Ale w sumie ciesze się, że im się udało.
Okulary Reserved dla kobiet:
Okulary Reserved dla mężczyzn:
Tekst pochodzi ze strony: www.lpp.com.pl
"Historia LPP S.A. sięga początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego już wieku, kiedy to Marek Piechocki (dziś prezes LPP S.A.) i Jerzy Lubianiec (obecnie prezes Rady Nadzorczej) rozpoczęli działalność w branży odzieżowej, prowadząc wspólnie Przedsiębiorstwo Handlowe Mistral s.c. W 1995 roku powstało już LPP. Początkowo firma zaopatrywała hipermarkety w szyte w Azji t-shirty. Później postawiła jednak na rozwój własnej marki (RESERVED) i zaczęła rozwijać własną sieć sprzedaży detalicznej.
Pierwszy salon RESERVED powstał w 2000 roku, pod koniec 2001 roku było ich już 24 (o łącznej powierzchni około 7000 m2). Dziś to ponad 270, i to nie tylko w Polsce, bo również w 10 innych europejskich krajach. Przełom wieku był także przełomem dla LPP, bowiem jeszcze w 1999 roku LPP przekroczyło próg zysku netto na poziomie 100 mln złotych, a w 2000 roku przeobraziło się w firmę projektującą i dystrybuującą odzież z prawdziwego zdarzenia.
Kolejne lata to wejście LPP na warszawską giełdę (2001) i na zagraniczne rynki z marką RESERVED: w 2002 roku do Estonii, Czech, na Węgry, a w 2003 na Litwę, Ukrainę i Słowację. 2004 rok to wykreowanie i wprowadzenie na polski, a potem na rosyjski rynek, nowej marki odzieżowej CROPP TOWN. Na przestrzeni kolejnych dwóch lat CROPP TOWN oferował swoje produkty już w Estonii, na Słowacji i na Łotwie (2005) oraz na Litwie, w Rosji i w Czechach (2006).
2007 rok to kolejny przełom w historii LPP. Spółka przekroczyła miliard złotych sprzedaży. W tym samym czasie premierę (w Polsce i za granicą) miała już trzecia własna marka - (ekskluzywna bielizna), która wraz z dwoma pierwszymi wkroczyła w 2008 roku na kolejny europejski rynek. Tym razem była to Rumunia.
Dzisiaj LPP SA jest właścicielem sieci detalicznej, na którą składa się 140 salonów RESERVED w Polsce i 130 salonów w 10 europejskich krajach, 168 salonów marki CROPP w Polsce i 70 salonów zagranicznych, 177 salonów HOUSE w Polsce i 110 za granicą, 53 salonów MOHITO oraz 58 salonów ESOTIQ. Plany spółki są równie imponujące co przedstawiona tu historia."
Dla kobiet jak wspomniałam cat eye, panterka, ciapki, kolor, eleganckie muchy, klasycznie wayfarer, nadal modne - ale już bardziej zwariowane kolorystycznie (bo która firma sobie tego odmówi?), wayfarer z lekko kotujacymi kancikami. Okulary dla mężczyzn to wyeksploatowany ale ciągle modny model "aviator", model na rajdowca, a także kilka fasonów sportowych i bardzo ładny clubmaster. Jeśli chodzi o jakość, to wiadomo chiński ryż, ale jeśli chcemy mieć przyjemne okulary za pieniądze, które nie są dla młodych osób fortuna jak najbardziej. Zresztą każdy wybiera sam :-) Dodam także nieco historii Reserved (na dole strony), bo chyba mało kto wie, że ta firma zaczynała jako producent ciuchów dla supermarketów, a teraz często jest mylona z markami zagranicznymi. A także, że Reserved, Cropp Town, ESOTIQ, House, MOHITO ma jednego właściciela, czyli pozorność różnorodności, bo kasa i tak trafia do jednego worka. Ale w sumie ciesze się, że im się udało.
Okulary Reserved dla kobiet:
Okulary Reserved dla mężczyzn:
Tekst pochodzi ze strony: www.lpp.com.pl
"Historia LPP S.A. sięga początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego już wieku, kiedy to Marek Piechocki (dziś prezes LPP S.A.) i Jerzy Lubianiec (obecnie prezes Rady Nadzorczej) rozpoczęli działalność w branży odzieżowej, prowadząc wspólnie Przedsiębiorstwo Handlowe Mistral s.c. W 1995 roku powstało już LPP. Początkowo firma zaopatrywała hipermarkety w szyte w Azji t-shirty. Później postawiła jednak na rozwój własnej marki (RESERVED) i zaczęła rozwijać własną sieć sprzedaży detalicznej.
Pierwszy salon RESERVED powstał w 2000 roku, pod koniec 2001 roku było ich już 24 (o łącznej powierzchni około 7000 m2). Dziś to ponad 270, i to nie tylko w Polsce, bo również w 10 innych europejskich krajach. Przełom wieku był także przełomem dla LPP, bowiem jeszcze w 1999 roku LPP przekroczyło próg zysku netto na poziomie 100 mln złotych, a w 2000 roku przeobraziło się w firmę projektującą i dystrybuującą odzież z prawdziwego zdarzenia.
Kolejne lata to wejście LPP na warszawską giełdę (2001) i na zagraniczne rynki z marką RESERVED: w 2002 roku do Estonii, Czech, na Węgry, a w 2003 na Litwę, Ukrainę i Słowację. 2004 rok to wykreowanie i wprowadzenie na polski, a potem na rosyjski rynek, nowej marki odzieżowej CROPP TOWN. Na przestrzeni kolejnych dwóch lat CROPP TOWN oferował swoje produkty już w Estonii, na Słowacji i na Łotwie (2005) oraz na Litwie, w Rosji i w Czechach (2006).
2007 rok to kolejny przełom w historii LPP. Spółka przekroczyła miliard złotych sprzedaży. W tym samym czasie premierę (w Polsce i za granicą) miała już trzecia własna marka - (ekskluzywna bielizna), która wraz z dwoma pierwszymi wkroczyła w 2008 roku na kolejny europejski rynek. Tym razem była to Rumunia.
Dzisiaj LPP SA jest właścicielem sieci detalicznej, na którą składa się 140 salonów RESERVED w Polsce i 130 salonów w 10 europejskich krajach, 168 salonów marki CROPP w Polsce i 70 salonów zagranicznych, 177 salonów HOUSE w Polsce i 110 za granicą, 53 salonów MOHITO oraz 58 salonów ESOTIQ. Plany spółki są równie imponujące co przedstawiona tu historia."
W reserved zawsze można było znaleźć fajne okulary, w tym sezonie jak widzę trzymają poziom:)
OdpowiedzUsuńJa mam pytanie odnośnie okularów męskich,mianowicie chciałbym się dowiedzieć czy okulary zakupione w RESERVED posiadają filtry UVA/UVB.Gdyż faktycznie cenowo są bardzo kuszące jednak przy zakupie okularów filtr to podstawa.Nie znalazłem żadnych certyfikatów,jedynie naklejkę rzekomo potwierdzającą ich jakość.Dziękuję za wszelkie informacje.
OdpowiedzUsuńMi sie bardzo podobaly aviatory i az sb kupilem ostatnio z galeriawidzenia com :P Super sa :D
OdpowiedzUsuń